Iepazīsties ar padomiem, kas var palīdzēt psiholoģiski pārvarēt ziemu

Lai gan ziemai protams ir savs šarms, ko sniedz Ziemassvētki, sniegputenis, piparkūkas un pīrādziņi, karstvīns, kalnu slēpošanas bāžu atvēršanās, daudziem ziema tomēr var būt psiholoģiski grūta.

Mēs pamostamies tumsā, ejam uz darbu tumsā, un nākam mājās tumsā. Ziemas laikā esam pieraduši darīt mazāk, mazāk tikties ar draugiem, un atskārst, ka enerģija ir izsīkusi. 

Tomēr ziemai nevajadzētu būt apgrūtinošai. 

Zemāk mēs piedāvājam piecus noderīgus padomus, kas var ne tikai palīdzēt sagatavoties ziemai, bet arī cīnīties pret ziemas radīto grūtsirdību:

1.    Pavadiet laiku ārpus mājas 

Vienkārša trīsdesmit minūšu pastaiga ārā var darī brīnumus ar mums psiholoģiskā ziņā!

Nav svarīgi, cik aizņemts esat darbā, nav svarīgi, cik auksti ir ārā, laikā, kad ir maz dienas gaismas, ir vēl svarīgāk pusdienot un pavadīt laiku ārpus mājas. 

Dienas gaisma ir būtiska, lai mūsu bioloģiskie pulksteņi darbotos pareizi – tā mums norāda laiku, kad jāiet gulēt un kad jāpaēd.

Turklāt, laikā starp mākslīgo apgaismojumu mūsu darba vietā un mākslīgo apgaismojumu mājās, bez dabiskās dienas gaismas mēs zaudējam savu dabisko ritmu.

Vienkārša trīsdesmit minūšu pastaiga ārā var darī brīnumus ar mums psiholoģiskā ziņā. 

2.    Arī šis paies 

Ziema ir tas, kas tā ir, un ja jūs varat samierināties ar šo faktu, tas var izrādīties ļoti noderīgi, jo tas palīdz atbrīvoties no spiediena un frustrācijas aukstuma un tumsas dēļ.

Pieņemot faktu, kā jūs nevarat justies, ir labāk nekā izlikties vai gaidīt, ka jums kaut kā ir jājūtas labāk, vai noliegt faktu, ka jūtaties draņķīgi. 

Pieņemiet, ka arī šis paies.

3.    Ievērojiet savus veselīgos paradumus 

Vairāk nekā jebkurā citā gadalaikā, ir būtiski, ka mēs turpinām piekopt savus pozitīvos paradumus un atceramies lietas, kas mums dod enerģiju. 

Cīņa pret miegainību ir tāda paša gulēšanas un mošanās laika ievērošana un pozitīvo rīta un vakara „rituālu” turpināšana.

Šie rituāli varētu būt meditēšana, darbs pie grāmatas, kuru jūs rakstāt, jogas nodarbības, vai jaunas prasmes apgūšana, piemēram, Photoshop, vai jaunas valodas apgūšana. 

Televīzijas skatīšanās katru vakaru jūs nemotivēs un neiedvesmos. Tā vietā iesakām piekopt savus veselīgos paradumus, kurus jūs piekopāt vasarā.  

Ziemā parasti iespējams saaukstēties, tādēļ raugieties, vai labi paēdat. Laba ēšana veido spēcīgu imūnsistēmu, kas līdz ar to samazina saaukstēšanās vai gripas iespēju.

Jā, ir kārdinoši pasūtīt līdzņemto ēdienu katru vakaru, bet jūs jutīsieties daudz labāk un enerģiskāks/a, ja ēdīsiet siltu, svaigu un barojošu ēdienu, nevis eļļainu līdzņemtu ēdienu.

Daudzās lielākajās pilsētās tagad darbojas uzņēmumi, kas piedāvā organiskās pārtikas piegādi.

Izmantojot pasūtījuma pakalpojumus, klienti saņem kasti ar svaigiem sezonas pārtikas produktiem un visām nepieciešamajām sastāvdaļām barojoša ēdiena pagatavošanai. Pasūtiet šādu pakalpojumu katru nedēļu vai mēnesi.

„Jūs nenožēlosiet treniņu, bet vienmēr nožēlosiet nenotikušu treniņu”.

4.    Esiet aktīvs 

Turpinot iepriekšējo padomu, svarīgs veselības uzturēšanas priekšnoteikums ir būt aktīvam.

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat telpu futbola komandas biedrs, spēlējat tenisu vakaros, piedalieties jogas nodarbībās, vai vienkārši izmantojat vingrošanas zāles abonementu, ir zinātniski pierādīts, ka fiziska aktivitāte sniedz labumu gan fiziskā, gan garīgā ziņā. 

Ir paruna, „Jūs nenožēlosiet treniņu, bet vienmēr nožēlosiet nenotikušu treniņu”.

5.    Būsim sabiedriski 

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir būt sabiedriskam. Jā, visvairāk pēc darba gribas vienkārši braukt uz mājām, būt siltumā un apsēsties pie televizora.

Bet dalībai sabiedriskos pasākumos ir daudzas veselībai labvēlīgas priekšrocības. 

Vai nu jūs ejat kopā ar draugiem uz kino, vai pēc darba gatavojat dzērienus kopā ar kolēģiem, sabiedriskums ir efektīvs līdzeklis cīņā pret ziemas grūtsirdību un atšķirtības sajūtu, kas bieži piemeklē ziemas mēnešos.

Palīdzīga roka 

Vai nu tas ir vingrošanas zāles abonements, organisko pārtikas produktu piegādes pakalpojumu abonements, jogas nodarbības, vai pat jauns ziemas mētelis, ja jums nepieciešama palīdzība, lai sagatavotos ziemai, mēs, Ferratum, varam jums palīdzēt.

Lai kādas arī būtu jūsu aktuālās īstermiņa vajadzības šoziem, mūsu aizdevumi vienas dienas laikā ir visātrākais un pieejamākais līdzekļu nodrošināšanas veids.

Aizpildiet kāda mūsu aizdevuma pieteikumu tiešsaist. Nav nepieciešami dokumenti papīra formātā.

Pieteikumi ir aizpildāmi pilnīgi bez maksas un nav saistoši. Saņemiet lēmumu dažu minūšu laikā. Kad tas tiek apstiprināts, jūs saņemat nepieciešamo naudu vienas dienas laikā.

„Ziema ir laiks ērtībām, labam ēdienam un siltumam, draudzīgas rokas pieskārienam un sarunām pie kamīna.” 
– Edith Sitwell