Klienta profils

Kas ir klienta profils

Klienta profilā Ferratum Bank klienti var redzēt sava aizdevuma statusu, pieejamās summas un aizdevumu vēsturi. Esošie klienti tajā var pieteikties papildu aizdevumam, un nav nepieciešams atkārtoti aizpildīt pieteikumu un veikt ID maksājumu.

Kas ir PIN kods

PIN kods ir parole, kura jāievada, ieejot savā Ferratum Bank klienta profilā, lai sistēma varētu tevi identificēt.

Ja esi aizmirsis savu PIN kodu, to atjaunot vari, www.ferratum.lv noklikšķinot uz „Ieiet Klienta profilā” un pēc tam uz „Aizmirsi PIN kodu?”.  Tad ievadi savu telefona numuru, un jaunā parole tev tiks nosūtīta uz e-pastu. Ja, piesakoties aizdevumam, tu nenorādīji nekādu e-pasta adresi, PIN kods tiks nosūtīts īsziņā.

Kā es saņemšu PIN kodu?

Pēc pieteikuma nosūtīšanas un ID maksas (0.01 EUR) veikšanas uz tavu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar PIN kodu. Tas notiks piecu minūšu laikā vai ātrāk pēc ID maksas saņemšanas – laiks atkarīgs no tā, cik ātri tiks saņemts ID maksājums tava konta identifikācijai.

Ko man darīt, ja esmu aizmirsis savu PIN kodu?

Ja esi aizmirsis savu PIN kodu, to atjaunot vari, www.ferratum.lv noklikšķinot uz „Ieiet Klienta profilā” un pēc tam uz „Aizmirsi PIN kodu?”. Tad ievadi savu telefona numuru, un jaunā parole tev tiks nosūtīta uz e-pastu. Ja, piesakoties aizdevumam, tu nenorādīji nekādu e-pasta adresi, PIN kods tiks nosūtīts īsziņā.

Kā es varu mainīt savus datus?

Personas datus vari mainīt savā klienta profilā, noklikšķinot uz „Labot profilu”. Atvērsies pieteikuma forma, kurā vari veikt nepieciešamās korekcijas. Lai sistēma atcerētos jauno informāciju, pēc datu ievadīšanas noklikšķini uz „Saglabāt izmaiņas”.